SadeceMmo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SadeceMmo

asdasdasdasdasdasdsa


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Silkroad Karakter Gelişimi [ Sabitlik Konu ] - WizKhaLifa - Farkıyla

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

WizKhaLifa

WizKhaLifa
CO-ADMİN
CO-ADMİN

Çinliler
Savasçilar ve büyücüler olarak 2 gruba ayrilir. Silah kullanma üzerine gelismis yetenekleri vardir ve hem grup hemde tek baslarina savasmak için uygundurlar.
Avrupalilar

Avrupa karakterleri grup oyununa daha yatkindir. Çinliler gibi tek baslarina rahat gelisemezler.
Karakter gelisimi

Gelisim Puani (Stats)

Karakter her seviyeyi atlayisinda 5 gelisim puani alir. Bu puanlardan ikisi otomatik olarak güç (STR - Strength) ve zekaya (INT - Intelligence) paylastirilir, kalan 3 puani karakterin gelisim göstermesinin istendiği alana verilir, tek bir yere verildiği gibi karisik olarak da verilebilir.
Tecrübe Puanlari (Exp)

Karakter her canavar kestiğinde belli bir puan alir, bu puanlar istenilen seviyeye geldiğinde karakter bir üst seviyeye çikar. Ekranin sol alt kösesinde bulunan yesil bar üzerindeki yüzde tamamlandiğinda karakter seviye atlar. Avrupa sunucularinda su andaki en yüksek seviye 110' dur.
Beceriler (Skill)

Karakter her yaratik kestiğinde gelisim puaniyla beraber bir de beceri (skill) puani alir bu puanlari belli bir alanda ustalasmak için kullanilir. Oyuncunun seviye atladiğinda skill ekranindan uzmanlasmak istediği alani "Level Up" yapmasi gerekir. Becerilerde iki irk içinde ortak olan bazi noktalar vardir sadece. Beceri üst levelleri kendi levellerini geçemez. Pasif ve aktif olarak farkli beceriler vardir, pasif olanlar açtiğiniz anda karakterinizine etki eder. Oyuncu aktif olanlari belli sürelerde kendisi çalistirmak zorundadir. Bazi becerileri açabilmek için bir önceki seviyedekini de açmaniz gerekebilir.

Avrupali karakterler seviyeleri * 2 kadar beceri leveli (skill) kullanir. Her seviyede farkli beceriler açilacak, kullandiklari becerilerde gelisecektir. 100 seviyeye geldiğinde toplam sadece 2 alanda uzmanlasabilir.
Avrupali karakterlerin beceri skilleri
Melee: Warrior, Roque güç üzerine kurulu yapilardir fakat büyülü vuruslara karsi zayiflardir. Gelisim puanlarinin STR verilmesi önerilir.
Warrior: One Handed Sword, Two Handed Sword ve Dual Axe olmak üzere üç değisik silahi kullanma kabiliyetine sahiptir.
Roque: Oyundaki en yüksek kritiği vuran silahlara sahiptirler, Crossbow ok atma kabiliyetine sahiptir, dagger ise yakin dövüs ve zehirleme konusunda uzmandir.
Caster: Wizard, Warlock büyülü vuruslar üzerine kuruludur ama fiziksel vuruslara karsi zayiflardir. Gelisim puanlarinin INT verilmesi önerilir.
Wizard: Kullanabileceği tek bir silah vardir ama oyunda yapilan en yüksek zararlari verebilir.
Warlock: Rakibini zayif düsürecek cadilarin kullanacaği türden büyülere sahiptir.
Buffer: Bard, Cleric partilerin vazgeçilmez karakterleridir. Gelisim puanlarinin verilmesi oyuncuya bağlidir.
Bard: Müzisyendir, yaptiği müzikle hizli yürüme, yaratiklardan korunma veya yanina çekme gibi çok değisik notalar çikarabilir. Tek basina savasmasi zordur, parti adamidir.
Cleric: Parti oyunlarinin vazgeçilmezidir. Verdiği ekstra güçlerle yanindakileri yenilmez sayilabilecek düzeye getirebilir. Ölüleri canlarini belli bir süreliğine yükselterek diriltebilir. Tek basina savasmasi zordur, parti adamidir ama caninin % 95 ini kulanarak oyunda bulunan tüm karakterlerden daha yüksek zarar verebilen özel bir büyüsü vardir.
Çinli karakterlerin toplam 330 sinirlari vardir. 110. seviyeye geldiğinde toplamda 3 alani sonuna kadar açabilir.
Çinli karakterlerin beceri skilleri

Çinli karakterlerde silah ve büyü olarak iki farkli yapi vardir. Gelisim puanlarina göre silah ve beceri gelistirirler.
Weapon: Kiliç, mizrak ve yay olmak üzere 3 çesittir, verilen gelisim puanina göre silah seçimi yapilir.
Bicheon: Sword ve Blade olmak üzere iki silah vardir Fiziksel vuranlar Blade büyülüler Sword kullanir, ikisi de kalkan kullanabilir. STR yapilandirilmali Blade dövüslerde çok tercih edilir, INT yapilandirilmali Sword daha kolay ölebilir ama rakibe yüksek zarar verir.
Heuksal: Spear ve Glavie olmak üzere iki silah vardir Fiziksel vuranlar Glavie büyülüler Spear kullanir, pasif olarak canini arttiran özel bir becerisi vardir. STR yapilandirilmali Glavie ekstra gelen caniyla dayaniklidir ve vurus gücü de orantilidir. INT yapilandirilmali Spear Çinli karakterlerin en yüksek zarari veren karakteridir, ama korunmasi olmadiği için daha dayaniksizdir.
Pacheon: Sadece Bow kullanir, Uzaktan yüksek kritik vurma yeteneğine sahiptir. En hizli seviye atlayan karakterlerdendir. Dövüslerde yanina oyuncular gelemeden kazanabilir. Fiziksel veya büyülü olmasi oyuncunun seçimine bağlidir.
Force: Karakterin kullandiği silahla bağimsiz olarak 4 ana maddeden güçler seçilebilir.
Cold: El yakmasi buzdur, en düsük zarari verir. Rakibi dondurablir veya yavaslatabilir, karaktere fiziksel defans sağlayan büyüleri vardir.
Lightning: El yakmasi elektriktir, Rakibe sok verebilir, karaktere hizli yürüme isinlanma büyüsel vurus gücünü arttirma gibi büyüler verir.
Fire: El yakmasi atestir, en yüksek zarari verir. Rakibi yakabilir, büyüsel dayaniklilik, görünmezleri görme gibi büyüler verebilir.
Force Power: Ölüleri diriltme, cani azaldikça takviye edebilme, yaratiklardan korunma olusturma, rakibe büyü yapabilme özellikleri vardir.
Kiyafet seçimleri


Burada okuyacaklariniz hangi silah grubunun yaninda nasil kiyafetler giymeniz gerektiğiyle ilgilidir. Bazi oyuncular farkli seçim yapabilmektedir. Avrupa ve çin kiyafetlerinin isimleri farkli olmakla beraber ortak özelliklere sahiptir.
Robe (avrupa) ve Garment (Çin) kiyafetlerinin büyüsel dayanikliliklari fazla fiziksel dayanikliliklari zayiftir. Kumastan yapilan hafif bir kiyafet olduğu için yürüme hiziniz % 20 daha fazladir
Light Armor (avrupa) ve Protector (Çin) iki vurusa da orantili olarak dayaniklidir. Kumas ve metal karisimindan yapilan orta ağirlikta bir kiyafet olduğu için yürüme hiziniz % 10 daha fazladir
Heavy Armor (avrupa) ve Armor (Çin) fiziksel dayaniklililari fazla ama büyüye karsi dayanikliliklari zayiftir. Metalden yapilan ağir bir kiyafet olduğu için yürüme hiziniz değismez.
Avrupa silahlarin seçimleri
One-hand Sword: Heavy Armor, Light Armor, Shield (kalkan takabilir)
Two-hand Sword: Heavy Armor, Light Armor
Dual Axe: Heavy Armor, Light Armor
Dagger: Light Armor
Crossbow: Light Armor
Warlock Rod: Robe, Shield
Staff: Robe
Harp: Robe
Cleric Rod: Light Armor, Robe, Shield
Çin karakterler yapilarina göre farkli seçimlere sahiptir.
STR yani savasçi karakterler fiziksel dayanikliliğa sahip olduklari için çoğunlukla garment bazende protector giyerler.
INT yani büyüsel gücü olan karakterler de çoğunlukla protector bazende armor giyerler.
Simya Sistemi (Alchemy)

Oyun içerisinde yerden düsen ve satin alinan esyalarin üzerinde belli değerler vardir. Phy Attack, Mag. Attack, Critical ve benzeri gibi değerler belli bir rakam araliğinda olup yanlarindaki parantezde bulunan yüzdeye ve silahin üzerindeki +' ya göre değisim göstermektedir.
Silaha, kiyafete, aksesuarin seviyesini yükseltmek(+ basmak)

Silaha basilan her (+) Phy. Attack Power ve Mag Attack Power (giysilerde defance) değerlerinde bir artisa yol açacaktir. 0'ken 16-18 olan atak değeri +3 iken 24-26 olacaktir. Bastiğiniz + yükseldikçe bir üstünü basmaniz zorlasacaktir. +1 den +2 ' ye çikarmak kolayken +5' den +6 ya çikarmak daha zordur.
Silah, kiyafet ve aksesuara + basmak için öncelikle ilgili Elixir olmak zordundadir. Silah için Elixir Weapon, kiyafet için Elixir Protector, aksesuar için Elixir Accesory. Ayrica NPC' lerde satilan Lucky Powder' tutma sansini arttiracaktir. iksir ve sans iksiri alindiktan sonra Y harfine basarak Alchemy (Simya) penceresi açilir. Bu pencere iki bölümden olusur birincisi tas basmak, ikincisi + basmak içindir. 2. Pencereye gelip sol tarafa silah konulur yandaki açilan slota ilgili elixir ve istenirse (sart değil) Lucky Powder. Daha sonra Fuse seçeneğine tiklanarak islem tamamlanir. Koyulan alandaki silahin üzerinde isik çikara silah basariyla yükseltilmistir, koyu bir duman çikarsa basarisiz olmustur.
Önemli olan noktalar sunlardir; deneme basarisiz olursa silah 0' a geri düser, +4 den sonraki denemelerde silahin yok olma ihtimali vardir. Denenen öğenin en altina maviyle Astral (2) gibi bir değer yaziyorsa +4 sonraki basarisiz bir denemede silah +4' e düser ve astral değeri 1 azalir. Öğede maviyle yazilmis Immortal yazisi varsa basarisiz denemede yok olma islemi olursa immortal öğeyi kurtaracaktir.
Silaha kiyafete, aksesuara özellik basmak

Yaratik keserken altin ve item haricinde tablet ve element denilen torbalarda düsmektedir. Tabletlerin iki türü vardir bunlar Ruby ve Jade. Ruby tabletler pembe renklidir ve öğelerin değerlerinin yanlaridaki yüzdeleri etkilemek içindir. Jade tabletler yesil renktedir, öğenin özelliklerinin en altina mavi yazi olarak eklenir ve ilgili değerin rakam kisminda değisiklik yapar. Yerden düsen element torbalari yine alchemy ve NPC' lerde satilan Void Rondo ile açildiktan sonra, içinden çikan elementler bir yerde toplanir. Öğeye basilmasi istenen ilgili tablet alinir, tabletin altinda yazan istediği elementler ayrilir. Yine alchemy' nin ilk ekranina önce tablet sonra da elementler konulur Fuse dedikten sonra bir tas verir (tasin alt tarafindaki % ne kadar düsükse basarili olma sansi da o kadar yüksektir).. Bundan sonra Alchemy ekraninin 2. sayfasini açilarak önce basilmasi istenen öğe ve ardindan tas konulur ve Fuse denilir. islem basarili olursa öğenin alt tarafinda mavi olarak bu özellik eklenir.
Önemli olan noktalar sunlardir; özelliğin yüzdesi sansa bağli olarak değismekle beraber, ayni özellik o öğede varsa düsürebilir veya yükseltebilir ama özellik kaybolmaz. Basarili islem durumunda öğenin farkli bir değerindeki yüzdesinde sansa bağli olarak değisiklik olabilir.
Değerli Öğeler (SOX items)


Oyunda 2 tip değerli öğe ve bunlarinda 3 çesidi vardir. Bunlardan biri yaratik keserken rastlantisal olarak yerden düsen özel öğelerdir Silah, kiyafet veya aksesuar olabilir. Diğer bir yöntem sadece akademiden kazandiğiniz puanlarla alinabilen onur silahlaridir (kiyafet ve aksesuar alinamaz). Özel silahlar karakter pencerenizde çevresinde isiklar dönerek gösterilir, elinizdeki silahlarinsa cinsine göre parlama sekli vardir. Bu özel öğeler kendi aralarinda 3' ayrilir
Seal of Star: Dengi olan silah veya kiyafete +5 basilmis gibidir. Silahin üzeri parildayan bir toz bulutuyla sarilidir.Dengi kiyafetlerden daha pahaliya satilir.
Seal of Moon: Dengi olan bir silaha veya kiyafete +10 basilmis gibidir. Silahin çevresinden birbirine çapraz geçen 2 isik dalgasi silahin üst kismina doğru dönerek ilerler. SOS öğeden daha pahalidir.
Seal of Sun: Dengi olan bir silaha veya kiyafete +15 basilmis gibidir. Silahin çevresinden birbirine çapraz geçen 2 isik dalgasi silahin üst kismina doğru dönerek ilerler, dalgalar tepeye ulastiğinda bir parilti ortaya çikar.
Seal of Nova: Günümüzde dengi sadece 11. Degree malzemelerde bulunan ve yaklasik dengi olan silah ve kiyafete +7 basilmis gücündedir. Sun görünümünde bir parlamasi mevcuttur. 11. degree itemlerde sadece bu özel malzeme vardir. Yani diğer "Seal of Sun, Seal of Moon ve Seal of Star" 11.degree de yer almamaktadir. Bu nedenle günümüzde (06.05.2010) mevcut en önemli ve en büyük malzemelerdir.

- WizKhaLifa - Farkıyla ..! İyi Forumlar

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz